Klachten
Niet tevreden?
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. Wij hanteren een klachtenprocedure voor een zorgvuldige afhandeling van klachten.
Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Als u toch ergens ontevreden over bent, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Klachten ontvangen wij graag schriftelijk op ons postadres of per email. Wij nemen dan snel contact op en zetten ons in om de zaak met u op te lossen.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Bent u niet tevreden over hoe wij u klacht hebben afgehandeld? Dan kunt u zich binnen drie maanden wenden tot het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Wij zijn daarbij aangesloten onder nummer 300.016476 en hebben ons verplicht ons neer te leggen bij de uitspraak die het instituut doet. Voor meer informatie bekijk de website: http://www.kifid.nl.