Management Assistent

Ben jij organisatorisch sterk, kan je gemakkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden én heb je affiniteit met marketing? Kom dan werken als Management Assistent bij De Onderlingen!

In de rol van Management Assistent heb je een breed takenpakket. Je houdt je onder andere bezig met de algemene ondersteuning van onze directie, facilitaire zaken en personeelszaken. Een groot deel van jouw tijd besteed je aan marketingwerkzaamheden. Als Management Assistent bij De Onderlingen ben je een echte duizendpoot, heb je een sterke drive en een positieve instelling.
 
Binnen jouw nieuwe functie is geen één dag hetzelfde. Het ene moment ben je bezig met het voorbereiden van een marketingcampagne en het andere moment ben je bezig met het organiseren van een beurs. Het is daarom belangrijk dat je snel kunt schakelen en prioriteiten kunt stellen. In chaotische situaties blijf jij rustig en weet je het overzicht te bewaren. Ook vind je het fijn om de touwtjes in handen te hebben: je bent iedereen graag een stapje voor.
 
Hoe ziet een werkdag eruit?
08:30 uur: je bent net binnen en na een enthousiaste begroeting van jouw collega’s begint jouw werkdag. Met een kop koffie duik je als eerst de mailboxen in en filter je welke zaken je als eerste op gaat pakken.
 
09:00 uur: je hebt helder welke zaken je vandaag gaat oppakken. Als eerste op jouw lijst staat de verzuimadministratie: je houdt de dossiers up to date en bewaakt de deadlines voor het tijdig aanleveren van de benodigde formulieren.
 
10:00 uur: je hebt jouw wekelijkse afspraak met Peter (onze directeur) en jullie nemen lopende zaken door. Peter is ook benieuwd of het nog gelukt is met het verwerken van de nieuwe salarissen. Jij praat hem hier graag over bij.
 
11:30 uur: samen met Peter heb je een afspraak met een online marketingbureau. We hebben sinds kort een nieuwe website en willen deze graag optimaliseren, zodat we onze vindbaarheid op Google kunnen verbeteren.
 
13:00 uur: je komt net terug van een rondje wandelen met collega’s en je gaat beginnen met het uitwerken van de notulen van het directieoverleg waar je gisteren bij aanwezig was.
 
14:30 uur: je hebt van Els (onze Procesmanager) begrepen dat onze leden geïnformeerd moeten worden over nieuwe verplichtingen omtrent een opstalverzekering. Je gaat hiervoor een nieuwsbrief schrijven. Ondertussen stem je ook met Arno (onze Commercieel Directeur) af of hij nog meer zaken heeft die we direct kunnen benoemen. Je schrijft de tekst, maakt de nieuwsbrief op en verstuurt deze naar de juiste doelgroep.
 
16:00: je hebt vandaag verschillende mails binnengekregen met beoordelingsformulieren. Je zorgt ervoor dat de formulieren in de juiste dossiers terechtkomen en legt eventuele gemaakte afspraken over het salaris vast. Voor het vastleggen van de salarisafspraken stel je een brief op.
 
17:00: de tijd is voorbij gevlogen en je werkdag zit erop! Je kan terugkijken op een geslaagde werkdag.
 
Wat vragen we van jou?‚Äč
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt affiniteit met marketing;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord in geschrift.
 Wat krijg je van ons?
Met een gezellige club van collega’s kom jij te werken op ons kantoor in Lekkerkerk en Schoonhoven.
 
Verder bieden wij jou:
  • Een goed salaris op basis van jouw kennis en werkervaring;
  • 25 vakantiedagen per jaar en de mogelijkheid tot het aankopen van extra ATV dagen;
  • 8,33% vakantietoeslag;
  • 13e maand;
  • Goede pensioenregeling;
  • Korting op je verzekeringen;
  • Mogelijkheden om jezelf te (blijven) ontwikkelen;
  • Elke maand een borrel op een externe locatie;
  • Uitzicht op een vast contract;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken.
 
Ben je enthousiast geworden en wil je meer weten over de functie? Leuk! Neem dan contact op met Christa van Dijk. Zij is telefonisch bereikbaar op 06 12 46 26 52 of per e-mail via christa.vandijk@onderlingen.nl
Cookie instellingen