RegioBank

Wat is RegioBank?
RegioBank onderscheidt zich van de traditionele banken door alle moderne bankproducten te combineren met de persoonlijke dienstverlening van een Zelfstandig Adviseur (bemiddelaar/ financieel adviseur). Er is altijd wel een adviseur bij je in de buurt: iemand die jouw regio goed kent en een sterke binding heeft met de omgeving. De producten van RegioBank kenmerken zich door gunstige tarieven en heldere voorwaarden.

Voor hypotheken, sparen en betalen kun je ook terecht bij een Zelfstandig Adviseur van RegioBank. De met RegioBank samenwerkende Adviseurs zijn onafhankelijke en zelfstandige tussenpersonen met een eigen inschrijving bij de Kamer van Koophandel en bij de AFM. Naast de producten van RegioBank kunnen zij ook bemiddelen in producten van andere aanbieders. RegioBank heeft in de bemiddeling voor andere aanbieders geen betrokkenheid. 

Wat betekent buurtzaam voor jou en voor RegioBank?
De Zelfstandig Adviseurs van RegioBank zijn een vertrouwd gezicht in de buurt. Zij weten hoe belangrijk een fijne buurt is. Dat is een buurt waar mensen elkaar tegenkomen, naar elkaar omkijken en samen dingen ondernemen. En waar je met plezier kunt wonen, werken en leven. Kortom, een buurt waar mensen buurtzaam bezig zijn. Als buurtzame bank spelen we daar een belangrijke rol in. Zo regelt je jouw bankzaken dus gewoon in de buurt.

Wat maakt RegioBank buurtzaam?
Een buurt waar iedereen prettig woont, werkt en leeft is belangrijker dan ooit. RegioBank speelt een verbindende rol in de buurt. En dat blijven we doen, samen met onze eigen medewerkers, Zelfstandig Adviseurs en partners. Zo stimuleren we de lokale betrokkenheid en saamhorigheid. Want een mooiere samenleving begint in de buurt.

Waar vind ik mijn jaaroverzicht?
Je vindt jouw financiële jaaroverzicht(en) in Mijn RegioBank en de Mobiel Bankieren app. Elk jaar vanaf begin februari in Mijn RegioBank onder het kopje ‘Jaaroverzichten’. Daar kies je welk overzicht je wilt zien. Je kunt hier de overzichten downloaden, opslaan en printen voor jouw eigen administratie. 

Hoe vraag ik een nieuwe betaalpas aan?
Hier zijn drie opties voor:
  • Via het online formulier
Heb je toegang tot Mijn RegioBank? Dan kun je eenvoudig een nieuwe betaalpas aanvragen via het online formulier. 
Ga naar het online formulier Nieuwe betaalpas aanvragen
  • ​​Via Mijn RegioBank
Heb je toegang tot Mijn RegioBank? Dan kun je daar zelf een nieuwe betaalpas aanvragen. Log in op Mijn RegioBank en ga naar Instellingen. Heb je nog geen Mijn RegioBank? Vraag Mijn RegioBank aan
  • Via de Onderlingen
Een nieuwe betaalpas kun je ook via de Onderlingen aanvragen. Maak dan een afspraak via het formulier op deze pagina of neem even telefonisch contact met ons op. 

Afspraak maken - RegioBank

Cookie instellingen